Thursday, February 18, 2010

yuuhhuu!

pergh..gle lama x update blog.. maklum la sejak menjadi pelajar tua ni, bizi plak tiba2. esaimen bertambun2, keje berlambak2.. tp maintain je leh maen facebook bagai walaupon broadband mmg beruk la kat sana. kne sumpah seranah cakap nak tukar maxis br la dia laju sket.. tp kejap je, pastu jd siput babi balik.. then sumpah seranah, dia ok balik.. makanya di sini, dosa dek sumpah seranah pon turut membukit la kan..??

owh ha, cuti CNY da nak abes .. lpas ni kna buat rutin cm dlu2 balik.. bngun pg, pegi klas smpai ptg.. aih, bila nk abis sme benda2 ni ye ( br satu sem da gelabah!).. duet makin ari makin nipis. sape suruh x amek loan ng ptptn kan? bukannya apa, hutang dah keliling dada ni, sket jer lg nk smpai pinggang..

bukak cuti ni ade trip pg sabah la,brunei la.. banyak btol nak kna gune duet. mane nk cr duet2 tu sme..td sempat mngepau ibubapa .. kononnya nak jual gula2 dlm klas sbb ngantok kn.. bila da siap packing sme.. alahai, rm36 je untung.. tu kalo dpt jual sme.. mcm x berbaloi jer.. mne tah nk korek duet lg ??

xder ker sape2 nak bagi saya kerja sambilan?? saya cekap wooo!


aku sebenarnya ada beberapa barang pre-loved utk dijual. dari benda2 tuh terbiar jer dlm almari, baek aku jual.. pre-loved?? apakebendanya, sekali pon aku x penah pakai. saja beli buat hiasan. kalo sesapa nak, boleh la amek.. eh beli ok? saya jual lelong jer... nti mlm ni la aku hapdet psl benda2 itu..

caucincau...

(kenapa mcm janggal jer nak mnulis blog?? itulaa, da lma sgt tinggal!)

2 comments:

  1. haii..nak buat bisnes sambilan plak ker..alahaii..sian nya dgr nak cari duit..meh tolong jual kuih k.zie nak..pasni eli kena keliling kampus jual kuih..sambil2 tuh bleh exercise..bijak..bijak..keh..keh..keh...

    ReplyDelete