
Thursday, May 20, 2010
haruslah ade kami..~

1st weddiing..
Friday, May 14, 2010
kawan2, jgn kawen dlu blh x?
Friday, April 30, 2010
selamat berkahwin, encik jai ..
Thursday, October 8, 2009
taddaaaa...!
Saturday, August 15, 2009
corat coret izad n runni 's wedding
Pelamin yang ala hindustan direka oleh abg akeem. dia mmg expert dlm keje2 macam ni. da bape org kaum kerabat kitorang yang kawen guna khidmat sentuhan air tangan kaki abg akeem.
Ni la pengantin lelaki a.k.a abg izad.di tepi tuh abg akeem A.M.N hehe..psst abg akeem, mane tau kot2 pasni btol2 leh jadi ahli mangku negara cm tok wan.
This is Izad Azwan Aziz and his wife, Qhairunnisa (forget her name spelling, aku x tau)
Biasa laa, budak2..
P/s : tuh je la gmbr..nak tngok yang lain, pegi la kat facebook i ok? letih upload gmbr kt fb pon x abis lagi, x kuasa i nak upload dlm blog plak..
Friday, August 14, 2009
cerita hari ni..
(gmbr tipu2 je ni, saje buat saspended floor kt sni)
Sunday, July 12, 2009
selamat pengantin baru
NURUL HUDA ABDULLAH DAN SUAMI (syam)
Semoga panjang umur (eh,nih ucapan ari jadi kn?).. semoga berbahagia di samping suami tercinta. Cepat2 la buat anak dan menjadi anak pertama 6s1 Sktm 1998.
Doa-doakan lah kawan mu ini cepat bertemu jodoh..haha.Nantikan lah kad kawen aku plak lepas nih ye. adiah mesti besar2.. datang pon kena paling awal dan balik paling lambat.




.jpg)
.jpg)

