Showing posts with label 18sx. Show all posts
Showing posts with label 18sx. Show all posts

Sunday, August 30, 2009

entry geli 1

attention : sekiranya anda seorang ibu mngandung, mempunyai paras kolesterol yang rendah, mempunyai simptom2 h1n1, sila jangan teruskan bacaan anda kerana dikhuatiri akan memudaratkan lagi kesihatan anda itu.
ketika ini, saya secara tiba2 aja seperti terindukan jejaka 6606.adeh, ni sume gara2 stay-up bersama smlm semata2 kerana arsenal vs m.u..da la kalah, ceh merugikan je sokong arsenal..bak kata si jejaka 6606, " the gunners never gunned down"..haprak dowh..hahaha.. nasib bek la aku x tunggu smpai game abis, esok tu skolah wey!
tu jer la hapdet untuk mlm ni..wahai jejaka, sila take note ye..dan sila sembuh cepat dan boley la koling2 i lagi yeh laling.. (nak muntah? silakan ke tandas.tapi pastikn yg pompuan masuk tandas pompuan dan sebaliknya)
sesapa yang sokong man U, tahniah atas kejayaan anda semalam. tp xpe, arsenal akan terus berjuang okeh..:P..stakat 2-1 jer.. rileks2..bkn 10-1 pon..wakakakambingurunegerindia..