Tuesday, August 11, 2009

aiman vs telor

suatu ketika di dalam kelas pra sekolah.. selepas sesi pemeriksaan kesihatan berlansung..

aku : aiman, td misi suruh buat apa?

aiman : misi suruh makan ubat cacing.

aku : sedap ke ubat cacing tu?

aiman : sedap cikgu, x keras pon..lembut jer?

aku : Hah, lembut ? ubat apa plak awak mkn ni? bentuk dia cmni ke? *sambil tunjuk marshmallow kat dia*

aiman : bukan cikgu. bentuk dia mcm air..

aku : *woi, tu bukan lembut oi..tu ubt air mmg la x keras! tensen *

aiman : cikgu,cikgu.. ade lagi misi tu buat

aku : apa misi tu buat lg?

aiman : misi tuh tarik sluar.

aku : misi tuh buat apa?

aiman : misi tuh kata dia nak tengok kita ada telur brapa bijik..*sambil sengih2*

aku : bijik ? *tahan gelak geli*.. dh tu misi cakap awak ade brapa?

aiman : misi cakap kita ada dua bijik, x payah amik ubat. kalo orang ada satu bijik misi kata kna amik ubat.

aku : *terus gelak guling2 masuk dapor*. abis la mana kawan2 dia yang dapat ubat nti kena ejek ada satu telur.

2 comments: