Sunday, August 23, 2009

tag lagi ke?

to ain - ko ni memang da xde keje lain kan? asyik main tag jer.aku smpai sa x payah tgk nama2 orang yang ko tag pon aku da tau nama aku mesti tersenarai punye.nampak sngat aku nih baek ati je menjawb tag kawan2.
to sape2 yang kena tag dr aku - weh, jgn marah sama aku.aku pon macam kalian gak.kena tag. aku nak balas balik je. mana aci aku sorang je yang nak kena buat kan?
1. Berapa umur anda?
* 22 tahun, 8 bulan

2. Anda berasal?
* Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur..

3. Berapa adik beradik anda? Anak yang ke? Brp lelaki n perempuan?
* 3 siblings
* anak sulung
* 2 orang perempuan
* 1 orang lelaki

4. Sekolah terakhir anda?
* MRSM Kota Putra, Besut

5. Bila terakhir anda memotong rambut?
* last 5 months i guess

6. Shampoo apa yang anda gunakan sekarang?
* Head n Shoulder forever. i love my kepala and bahu ok..?

7. Anda gemar menjahit? Kalau tidak nyatakan sebab
* tidaklah sama skali..haha..bli atau tempah je.mana de mase nk blaja tu

8. Jika duduk di rumah, adakah anda suka menghias diri
* tunggu lah bila aku bersuami..

9. Apakah kerja rumah yang paling malas anda hendak lakukan?
* jemur baju, lipat baju pon malas jugak..

10. Soalan terakhir...bagi 5 kenangan MANIS yang tak dapat anda lupakan sampai bila bila
*menjadi seorang Wan Elira - nama tu masih xde lg kot aku jumpa kt dunia ni slain aku
*yang lain? i ve got a lot lot lots of sweet memories so x perlu la kot nk mention satu2 kat sini. lagipon semua kenangan tu tersangat la manis smpaikan kalo show off kat sini takut ramai plak semut hurung..( gula xde weh skarang. Supermas pon leh bli satu sorang je.kedekut! )

Tag ini dipanjangkan kepada:
* Munie
* Mimi
* Anem
* Illya
* Awa
* Wani
* Mekla
(hahahahah padan muka korang kena lagi skali)

No comments:

Post a Comment