Tuesday, August 11, 2009

hutang tag dari kak zie

1. Sila ambil gambar beg yang anda bawa pergi kerja...


ni la beg yang aku slalu bawak ke hulu ke hilir pegi skolah. senang nak matching ng mana2 baju pon. pastu senang nak letak barang.ng buku2 nota skali aku sumbat dalam ni ha.Tapi pegi skolah je la aku bawak beg ni.kalo pegi lepak ng kawan2 ke, pegi pasar malam ke, aku bawak beg lain plak. xkan nak bawak beg ni kot.besar gedabak semacam jer rasanya.


Kemudian, sila ceritakan sedikit apa yang terkandung dalam beg kerja anda. Sila sertakan gambar sekali kemudian terangkan secara detail isi beg anda.

1 - botol air mmg sentiasa ada kemas di dalam beg ni. letih tekak tau memekak je ngann budak2 dalam kelas. mana2 aku pegi, aku ada air..boleh trus minum je..

2 - passion fruit body butter ni pon aku letak dalam nih. ye las, masuk klas pegang kapur pastu tangan trus tukar jadi kulit gajah. kasar n menggerutu..lepas mngajar trus aku sapu kat tangan. nanti nk kna salam ng budak2 after klas, so xde la tangan kasar je. sebb tu la budak2 tu cakap yang 'tangan cikgu elira lembut la'

3 - kunci bilik pemulihan wajib ada.kalo takde cmne aku nak masuk bilik kat skolah.nak suh aku merempat kat luar bilik ke..?

4 - extra jam tangan. kadang2 bile aku nak cepat, slalu jer lupa pakai jam. so nih la back up watch haha.. kat dalam bilik aku x de jam.apsal tah skolah tu xnak sediakan jam dlm bilik aku hek?

5- purse..yesss aku kaya!!

6 - dlam beg kecik nih ada alat2 mekap..ala, yang simple2 jer.yang x simple tuh letak kat rumah suda..mana sempat nak bermekap pon kat skolah

7 -vitamin..tapi jarang sgtla aku makan. walaopn ada dlm beg, tp slalu jer lupa makan

8 - pen nih biasa laa..pegi mae2 kalo x mnyonteng mmg x sah aku ni..

3. Nyatakan sebab2 anda suka beg kerja anda itu

aik, tadi mcm da jawab..sebab beg ni boleh campak apa saja n senang nak matching ng baju laa..
4. Sila nyatakan kenangan manis atau apa2 yg istimewanya beg itu pada anda
nih present dr mama .. so kena la jaga btol2.. kang mak aku tanya nape tak pakai beg dia beli, haru ha nak menjawab. lepas tu nanti dia da x belikan pape kat aku.alasannya sebb aku x penah nak pakai..terpaksa..
5. Sila tag 10 org yang lain
  1. mimi
  2. wani
  3. ain
  4. munie
  5. zafirah
  6. ramiza
  7. hawa
  8. kak anem
  9. dieyla
  10. illya



4 comments:

  1. yeahh..akhirnya..buat jugak..
    first mata ku aim kat beg itu..oh..sungguh menawan kalbu ku..suker..suker..hahaha..

    ReplyDelete
  2. razana - handphone ada tp kn tgh guna nak snap pic tu? haha

    k zie - coach cantek2 kn design die?

    ReplyDelete
  3. yaa..cantik..cantik..rege pun cantekkk jekk...hahahaha...

    ReplyDelete