Wednesday, October 21, 2009

happy cupcakes !

waaa... today was my happy day ! setelah sekian lama dok plan nk bg suprises kat mamat-hati-kentang tu, br td terlaksana.. br td benda yang aku n this little cute girl dok rancang berminggu2 lamanya, terjadi dengan jayanya.. siapa mamat-hati-kentang tuh x yah la korang tau sbb rasanya korang da tau pon..

so..ini la benda yang dimaksudkan... tadaaa !!!



cantek tak cupcakes ni..? walaupon agak simple, tp cute kn? letih weh nk pilih n buat sme plan tau tak..? kul 4 pg pon still berdiskusi ng this little cute girl..ye la, buat pesanan jarak jauh mane x lecehnya.. design pon men pilih ikut facebook.. order pon ikut facebook..bayar je guna maybank2u..

haaa.. ni la a little cute girl yang banyak menabur jasa dlm plan td.. thanks a lot to u yna.. really appreciated ur kindness. pasni if ada pape nk i tlg, bgtau je.konfem i akan tlg u x kisah pn dlm ape bentuk pertolongan..(aik,terbagi pesanan kat dia lak)



kesian plak kt yna ni..pdahal aku mintak dia tlg orderkan je, tp dia ni baek ati sgt mengofferkan diri nk mendeliverykan cupcakes to mamat-berhati-kentang. spatutnya cupcakes tu akan dihantar smalam (ari selasa).. tp ade hal sket so postponed mlm td.

mulanya nk suh je yna ni anta kat ofis mamat-berhati-kentang tu tp xleh plak sbb yna hanya free malam je.dia pon still blaja lg,junior aku plak tu :)..so nak x nak kena la anta kt umah dia kt sh alam sec8.masalah nya aku xde alamat dia, aku knal umah je. cmane nk xplain kt yna. nasib bek la time tgh buntu tuh, dtg sorang kawan lama yang jugak kawan kpd mamat-berhati-kentang tu memberi pertolongan. dia ni pon mengofferkan diri untuk menghantar cupcakes ke umah mamat-berhati-kentang. eh ni la dia kawan yang dtg dlm kesempitan tu ..


nama dia ni mohd shahrul amin..ala,ayah dia glamer sgt bila time raya,slalu masuk tv..haha ayah dia nama solah tu, ketua jpj..mesti korg knal la muka ayah dia (xkan la nak kna upload muka ayah dia gak kot)..so yna pegi anta kn cupcakes dekat amin, pastu amin plak trus g anta cupcakes kat mamat-berhati-kentang tu.. gile sadis aku time tu.kawan2 jugak la yang byk tolong kn..?

especially to yna, kitorg pnah ade perselisihan paham dlu..actually bukan salah kitorg pon, salah org len tp kitorang la jd mangsanya.Tp Tuhan tu maha kaya, kalo kita x penah buat salah, kenapa nak berdendam kan. so between aku n yna, mmg da clean n clear skang ni.aku agak terkilan jgk la sbb aku x pnh knal yna ni dlu, tp tiba2 jer terjebak plak dlm lovestory dia.tu dlu la, nasib bek aku cepat sedar..kalo x maunya si yna tu benci aku slamanya..so, watch out 'the man' outside!! (kamu mungkin tau yang saya maksudkan mmg kamu). for this time, i will do anything to make sure yna get her happiness sbb she deserves it..! dun worry yna, im by ur side skang ni.

so tu je la benda yg happy untuk aku.. kalo mamat-berhati-kentang ni x sedar2 lagi ape yang dh aku buat kat dia, tunggu mase jer la aku nak angkat kaki..haish, plleeeeaaassee laa..(tp td agak terharu jgk la dgr dia terharu sbb 1st time pompuan bt cmtu kt dia.aper ar,aku pon xpnah ade laki yg buat cmtu..!)

skarang ni dah boleh tido nyenyak2..

p/s : kek tu sgt sedap bak kata amin n mamat tu sdiri.. dah la sgt comel, sedap n x muak.. so yna leh la bukak bisnes pasni.. tp kna la blaja hafal jalan2 kat sh alam.punya la susah dia td,cr jalan smbil on phone ng aku.bukan berguna pon,aku mane hafal jalan2 kt sh alam tu.

p/s/s : si amin ni plak dok sibok nk knal ng yna.berkenan dia ckp.. n yna plak bersetuju nk knal2 ng amin..hahaha, senang keje aku..

sayang kamu siti nur salina bt sulaiman dan mohd shahrul amin b solah.. <3 !!


3 comments:

  1. waa.. xde ar smile sgt pon.ats nasihat kawan2 jgk la aku mnjadi tabah.. rindu gile nk jumpa mu..asyik2 jumpa muka same je

    ReplyDelete
  2. ye! jumpe ko mse cuti akhir thun neh..
    aku balik tganu..
    akhirnye bercuti di tganu jgk thun nie..
    (~~")

    ReplyDelete