Showing posts with label kawan2 PCM. Show all posts
Showing posts with label kawan2 PCM. Show all posts

Monday, December 21, 2009

21 dec?


terima kasih untuk kawan2 yang bersusah payah untuk kek ini. Bila masa korang berpakat ye? pdahal sepanjang arini kita bersama jer? x penah pon berpisah. owh ha !! kecuali masa tu aku kat kaunter bayar duet.ooo, masa ni ya korang plan senyap2?
tp saya x terkejut pon kan? terer x? terer x? malas nk buat2 terkejut sampai pengsan sbb da tgk lini kuar kete pgang kek so dlm otak mmg da pk da ; "ape la budak2 ni nk buat dajal kt aku". wohoh, xde la, mmg agak surprise pon smpai xtau nak senyum ke, nak nangis ke, nak meraung ke. tp baiyah dah tolong menjerit untuk aku, kira menjadi la planning korang tu.
by the way, kek ni mmg sedap. pandai plak dalini ni pilih kek coklat, peveret tu. huh, dah lama x celebrate birthday. korang2 da buat saya terharu plak. makin sedih la nk berpisah jauh2 ng korang2 nti. :(.. dah tader la kawan2 lepak n gossip beramai2..
Terima kasih skali lagi untuk yaya roslan, wan dalini, baiyah wahi, fazlina dan jugak nurehan syamimi. terima kasih daun keladi, tahun depan celebrate lagi. saya sayang korang semua. kawan sampai mati ye. saya mesti merindui korang semua nanti. waaa !~ to baiyah, thanks blanja sme makan2 td. to sape2 yang kuar duet untuk bli kek, thanks a lot !


Saturday, December 19, 2009

mind !

Saat ini, tiada kemurnian yang ada di dalam hati. yang tinggal hanyalah kebencian, tanda tanya dan juga a lil bit dendam kesuma yang mnunggu masa untuk di bawa ke muka keadilan.Ya !! suda lama tidak 'berperangai syaitan' seperti ini. Selagi masa masih ada, selagi masih 2009, selagi belom berumur baru, eloklah kiranya dilepaskan saja kemarahan itu kan?
haiihh, mengeluh ?? kenapa ?? bergembira lah dengan semua itu wahai kawan..
di saat ini, wajah rakan2 karib yang sentiasa ada menemani di kala susah dan senang menjelma. Alangkah bahagia nya bersama kalian, bergelak ketawa, mengumpat dan mengutuk musuh masing2... di samping menghirup meggi sup dan air kelapa.. fuuuuhhhhhh, itu sangat syahdu. itulah penyelesaian masalah yang paling berkesan.. tapi hanya bersikap sementara..
oohh Gossh, pulang kan kembali ketabahan ku, tetapkan lah kembali hati ku ini. Aku pasrah..~
kawan2, i miss u.. u kno who u r !

Thursday, July 23, 2009

PCM itu adalah..

kondisi masih seperti dahulu.
Semalam jumpa dengan PCM (perempuan cantek menganggur). Tah perjumpaan yang keberapa kali..tp petang smalam jumpa kat Tanjung Demong Beach Resort (gempak sioot nama tuh). Nih si Mimi la yang mengidam nak rasa chicken chop kat situ.hah hambek kau makan sampai muak dan x abis!..Masa nih je la kitorang nak meet up n hapdet pasal diri masing2.Walau pun rumah masing2 hanyalah sekangkang kera, tp kena la jugak kan dengar masalah masing2 dan saling menasihati antara satu sama lain. Yelaa, kawan sampai mati katakan.
Mimi mintak pandangan pasal training kat INSEP tu. Mmg la training tu bagus n macam yang dijanjikan trainers akan trus dpt keje after kursus. Btol ke x tu tak tau la.kena masuk n rasa dlu kot..so kitorg x dpat la nak bagi pendapat byk sgt since kitorang pn x tahu menahu pasal INSEP ni. Yang aku tau pasl GERMS tu, ada la beberapa sahabat handai yam terlibat dh mula bising kata kursus kat germs tu dh mula boring (nasib bek aku x apply).
llya macam biasa la.Perempuan yang penuh informasi.Tah dari mana dia tau bnyak benda. Mungkin la tiap2 ari kat rumah tu dia search sume website kot.Owh ha, dr dia jugak la aku tau yang UITM dungun pon da tutup seminggu sebab H1N1.X payah nk tengok berita aku dah tau. Kalo nak arapkan berita mmg hampeh la kan. aku bukan ske tgk news pon.
Jadi kesimpulan nya perjumpaan PCM kali ni masih seperti biasa.Hanya bercakap kosong dan bergelak ketawa tp masih x dapat2 kerja. Target lepas ni kitorang nak lepak kat Gemilang or D' Kolam plak.hahaha.. Si mimi ada jugak mengusulkan yang kitorang pegi honeymoon ke pulau perhentian tp nak kena hold dlu la. macam x menjadi je.. haha


p/s
: Hampeh je si ina tu kata nk belanja minum tp last2 kitorang byr sendiri xcept for mimi.
p/s/s
: Kesian btol la aku tgk lembu si ina yang lumpuh tu. ari ni da nk kna sembelih.
p/s/s/s
: aku da try search PERMATA yang ina bgtau tu tp xjumpa2 pon.yang aku jumpa hanyalah permata yang hilang punya buku. aku da penah tgk buku tu dgn en abdul rahim masa kt ofis dlu.
p/s/s/s/s
: PCM! aku rasa kita kena amik gambar la tiap kali jumpa. boring down entry xde gmbr
:::::::::: masih berpikir = aku nk sambung master ke x ni? ::::::::::::::::::::::::::::