Thursday, July 23, 2009

PCM itu adalah..

kondisi masih seperti dahulu.
Semalam jumpa dengan PCM (perempuan cantek menganggur). Tah perjumpaan yang keberapa kali..tp petang smalam jumpa kat Tanjung Demong Beach Resort (gempak sioot nama tuh). Nih si Mimi la yang mengidam nak rasa chicken chop kat situ.hah hambek kau makan sampai muak dan x abis!..Masa nih je la kitorang nak meet up n hapdet pasal diri masing2.Walau pun rumah masing2 hanyalah sekangkang kera, tp kena la jugak kan dengar masalah masing2 dan saling menasihati antara satu sama lain. Yelaa, kawan sampai mati katakan.
Mimi mintak pandangan pasal training kat INSEP tu. Mmg la training tu bagus n macam yang dijanjikan trainers akan trus dpt keje after kursus. Btol ke x tu tak tau la.kena masuk n rasa dlu kot..so kitorg x dpat la nak bagi pendapat byk sgt since kitorang pn x tahu menahu pasal INSEP ni. Yang aku tau pasl GERMS tu, ada la beberapa sahabat handai yam terlibat dh mula bising kata kursus kat germs tu dh mula boring (nasib bek aku x apply).
llya macam biasa la.Perempuan yang penuh informasi.Tah dari mana dia tau bnyak benda. Mungkin la tiap2 ari kat rumah tu dia search sume website kot.Owh ha, dr dia jugak la aku tau yang UITM dungun pon da tutup seminggu sebab H1N1.X payah nk tengok berita aku dah tau. Kalo nak arapkan berita mmg hampeh la kan. aku bukan ske tgk news pon.
Jadi kesimpulan nya perjumpaan PCM kali ni masih seperti biasa.Hanya bercakap kosong dan bergelak ketawa tp masih x dapat2 kerja. Target lepas ni kitorang nak lepak kat Gemilang or D' Kolam plak.hahaha.. Si mimi ada jugak mengusulkan yang kitorang pegi honeymoon ke pulau perhentian tp nak kena hold dlu la. macam x menjadi je.. haha


p/s
: Hampeh je si ina tu kata nk belanja minum tp last2 kitorang byr sendiri xcept for mimi.
p/s/s
: Kesian btol la aku tgk lembu si ina yang lumpuh tu. ari ni da nk kna sembelih.
p/s/s/s
: aku da try search PERMATA yang ina bgtau tu tp xjumpa2 pon.yang aku jumpa hanyalah permata yang hilang punya buku. aku da penah tgk buku tu dgn en abdul rahim masa kt ofis dlu.
p/s/s/s/s
: PCM! aku rasa kita kena amik gambar la tiap kali jumpa. boring down entry xde gmbr
:::::::::: masih berpikir = aku nk sambung master ke x ni? ::::::::::::::::::::::::::::

No comments:

Post a Comment