Sunday, July 5, 2009

i'm home..

dear sadness!!
i'm homeeee!!!!... aku sudah pulang.. 12 jam dalam kete, itu mmg sgt seksa tau..bnyak benda nk cerita nih.. tapi, penat ah.. nanti la esok kalo free d sekolah, aku hapdate blog nih.. mesti byk entry skaligus..sumpah x tipu!!!


seblom aku tido, aku nk bgtau yang aku dh ada kat besut je..he he :).. kepada sesiapa yang berkenaan yang merindui aku sepanjang kepergianholiday itu, boleh la stop2 rindu tuh.. cepat2 la aturkan perjumpaan kita.. haha..


tetiba jer aku tringatkan lokasi lakonan kru kt bukit keluang tu.. dh abis ke eh sesi penggambaran dia? dah balik ker gajah2 tuh semua..? ha ha..kalo blom, aku nak ke sana lagi.. aku bukan minat kru pon.. tp aku minat la kt gajah2 dua ekor tu.. sangat santek wa tell u!!

oklaa.. aku dh kena tido.. esok kna bngun awal.. baju pon x iron lagi..alah, esok la aku iron pg2..


jommmm tidoooooooooo semuaaaaaaa.... !!!!

No comments:

Post a Comment