Monday, July 13, 2009

tiba-tiba..

tadi semasa aku tengah sibok2 menggeledah barang2 lama (zaman keje kat Lwc dlu), tetiba jumpa gambar2 ni.. nih gambar berdua2 dengan mamat2 yg keje kat sana laa.. a ah, entry aku yg dlu pon penah da aku mention nama2 diorang ni..

Nah..layan la gambar2 sensasi nih dlu.. xclusive dlm blog jer tau.. :P

ni namanya sukri a.k.a keri.. gambar ni kalo x silap cik as yang amekkan. eh, apsal ek opis nampak kosong jer time nih..? ker mmg time blk n kami bertiga saja balik lambat? serius aku x ingat. Tp yang aku ingat, time ni encik abdul rahim out-station ke k.l.. sebab tuh la kot aku berani bergambar begini + pkai jaket merah dia..hahaha, tu la.. sape suruh letak jaket 2 atas kerusi aku.mmg da mcm harta benda aku la.. Kenapa aku x penah nk letak gmbar nih dlm friendster @ facebook ? sebabnya nanti kalo en abdul rahim tuh tau, mmg terok la aku kna perli ng dia. 40 ari 40 malam la jawabnya.. tp skrang, hahaha.. ini lah dia.. aku dan keri.

tadaa..!!

ni la encik abdul rahim yang gemar out-station ke kl tuh. gambar nih pon di candidkan oleh cik as. yelaa..meja dia nih mngadap meja kitorang. jangan tertipu dengan gambar itu kerana pd masa ini, kami bukan sedang berdiskusi pasal keje pon. aku tengah main game.. main game bully rasenya.Game tu pon en abdul rahim nih la suh aku main pastu dia bising2 sebab aku x reti nak bertumbuk dengan senior2 dlm game tu.sebab tu la en abdul rahim ni datang bertenggek kt tempat aku tuh.senang dia nk sound aku kalo aku x ingt step game ni.haha, best kan keje aku? gmbar ini diblurkan kerana gmbar nih penah menjadi screensaver kt henset aku suatu masa dahulu.dlu jer la, skang nih da delete pon gmbr nih dlm henset. Nih kira exclusive jgk la sbb en abdul rahim sdiri x penah tau akan wujudnya gmbar nih.encik abdul rahim xkan baca pn blog aku nih.woit encik abdul rahim, kalo u baca, tinggalkan la jejak ye.. :P

ada satu lagi rasanya.gambar aku ng arif. tp aku x jumpa plak mana aku simpan gmbar tuh. mungkin jugak la aku dah delete sebab nk elakkan dari en abdul rahim tau kan? terok nanti aku kena minah-yg-ske-bgambar-ng-laki.. tolong sket.. sume gmbar tu orang lain yg amekkan ye. bukan aku.. owh ha, gmbar ng arif nih budak praktikal, pyan yang amekkan sebab time tuh kitorang pakai baju sedondon..kaler ijau.. n again, time tuh pon en abdul rahim out-station ke kl.

(aku hanya akan menjadi liar apabila bos aku xderk )


No comments:

Post a Comment