Friday, July 31, 2009

Wanted!

ni adalah beberapa individu yang dikehendaki setelah sekian lama menghilangkan diri. sesiapa yang ada sebarang maklumat mengenai on individu2 yang berkenaan, sila mampir kepada saya secepat mungkin. Ada sesuatu menanti anda di sana..di sana.. di sana..

  1. Siti Nor Bahirah bt Sheikh Nor Shahidin - kali terakhir dilihat di MRSM Pasir Tumboh pada tahun 2000. Pada awal tahun 2002, dilihat kembali berhubungan secara senyap melalui surat menyurat sehingga hilang secara sah. Difahamkan individu ini pernah melanjutkan pelajaran ke UIA.
  2. Cik Ruswani bt Che Hassan - Kali terakhir dilihat juga di MRSM Pasir Tumboh pada tahun 2001.Tiada maklumat tambahan yang diperolehi lepas tahun itu sehingga sekarang.
  3. Ahmad Shamzari Mohd Nuri - Kali terakhir dilihat di Kota Bharu pada tahun 2002. Menurut sumber2 yang boleh dipercayai, individu ini sudah mendirikan rumahtangga dan sudah mempunyai seorang cahaya mata perempuan (mungkin dah bertambah cahayamata kot skrng ni)

PLEASE..PLEASE ! Sekiranya anda pernah terjumpa, terlihat, terjeling, terpegang, tersentuh, terdengar samada secara lansung atau tidak, secara sengaja atau tidak.. sila hubungi nombor ini.0123406634. Segala jasa baik tuan/puan amatlah dihargai

JASAMU DIKENANG

2 comments:

  1. pehal cari org hilang plak nih..
    masuk jejak kasih la senang jupe..
    kalo ader gambo senang la skek org nak kenal..
    nih nama jek mana la org kenal..huhuhu..

    ReplyDelete
  2. sbb xde gmbar la kna buat iklan.. aik, apsal x update blog k zie? ker bz shopping ni

    ReplyDelete