Sunday, July 12, 2009

encik wani yang bangsawan

First of all..



TQ to miss wani yang baik hati kerana sudi menjawab 2 special requests dr aku..


alaa.. aku tau kenapa dia nak melayan request2 aku tuh.. :)

  1. Dia xdek keje nak buat
  2. Da taderk idea la tuh nk create cite baru
  3. Saje2 nak tunjuk terer
  4. Dia mmg sayang aku

Jawapan yang paling btol mesti la sebab dia sayang aku.. kan wani kan..??? Mana penah org x sayang aku yang cumel dan santek ni..ngeh ngeh ngeh..

Aku da belajar cara nak buat link dr dia. pasni aku nak tanya banyak2 lagi la kat wani ni. mesti dia layan punya..

So, pada sesapa yang nak belajar atau nak bli tudung, pegi la blog dia ye..aku nih dah tolong mempromotekan blog orang plak..Dia pon tgah xderk keje kat opis tu.. :P


2 comments:

  1. yeahhh...jwpn no 4 tuh mmg sgt tepat!!
    10 markah utk kamu..hahahha

    time kaseh la tlg promote blog..
    lenkali promote lg yerr :D

    ReplyDelete