Sunday, July 12, 2009

new life..

new life? xderk la new sangat rasanya.. cuma x sempat jer nak berkongsi cerita.. ni adalah sedikit gambar2 yang diambil oleh anak2 murid aku yang x berapa nak siuman tuh.. suka2 jer sembunyik fon aku, pastu amek gmbar2.kononnya candid la tuh.. cehss..

ini adalah kelas. cantik kan..? macam kelas tadika / tabika / pra sekolah.Tapi ni lah kelas pemulihan. kat dinding tu pnoh dengan a,b,c,d..1,2,3,4 dan juga mari mengeja k.a.t.a.k.


di situ ialah rak2 buku mari membaca dan beginilah caranya, sayang. Yang sebelah tuh plak sudut matematik pada asalnya tp dah disalahgunakan oleh bebudak ini. Jadi di situ ialah tempat bermain semasa cikgu a.k.a aku sdg mengajar di depan..!


Dua2 nih meja aku. Kat meja yang ada printers tu la port aku ber maen internet time free.hahaha.. boring la wey..walaupun coverage celcom dan maxis tak berapa nak clear kt kawasan nih, nasib baik la Berokband mampu berfungsi. ( aku layan blues pon kt sini la )

mereka ni beberapa kerat students aku. sume nih budak 4D. Mereka nih memangla tersangat nakal yang amat sangat. Tengok budak laki pakai baju hijau tu. Nama dia
Mohd Syafiq Aiman. He is one of my favourite student. Sebabnya :

Hasan suka makan laksa. Hasan beli laksa di kedai.
Cikgu Elira suka makan laksa. Cikgu Elira beli laksa di kedai.


Sharifah pergi ke sekolah berjalan kaki.
Sharifah Aini pergi ke sekolah berjalan kaki.
Bijak..bijak..~

ni btol2 gambar candid. aku tidak berlakon. Btol..

p/s : aku bosan la sebenarnya jd cikgu ni.. lambatnya raya!


No comments:

Post a Comment