Saturday, July 4, 2009

kurang puas!


dear sadness,


percutian yang ku harapkan tidak berapa hendak berbuah..
ingatkan dengan membawa diri ke tempat asing ini boleh mengubati hatiku yang hancur berkecai..
Tapi,kerana dikau..
aku kembali kecewa..

Mungkinkah BBQ pada malam ini boleh turut membakar hatiku yang hancur,robek itu bersama ayam2 yang sudah diperap dan tidak ketinggalan juga arang2 hitam yang galak membara..??

maaf juga dipinta..
kepada kawan nan seorang..

sesungguhnya..
diri ini tidak mampu untuk meluangkan masa bersama kamu..
bagaimana hendak bertemu..
sedangkan aku sudah tidak ber'hati'..

mungkin di lain hari..
bila aku sudah punya wang yang bnyak..
buat kali kedua..
akan aku ke sini lagi..

tetapi..
biarlah kali itu..
aku tidak lagi membawa hati ini..

hanya..
hati yang baru..

akan menjadi..
peneman di masa hadapan!
sesungguhnya..
aku pasrah..
dengan KETENTUANNYA




(notakakitangan : sapa nak bbq?)

No comments:

Post a Comment