Sunday, July 19, 2009

akibat tak dengar cakap

dear sadness ( da lama ha x ckp dear kt sadness )

aku tak sempat lg nak update blog.. sebabnya..? entah laa..jiwa tak berapa senang sejak dua menjak nih. itu laa.. orang da pesan, sarang tebuan jangan dijolok. kau jolok jugak wahai elira. sekarang nih bila dah kena sengat, baru nk gadoh sakit. tu baru 5,6 ekor jer yang sengat.blom lagi beribu2 dan berbapak2 ekor yang datang sengat.

tu la, aku pon tatau naper aku terberlaku degil plak. dlu aku dah btol2 pulih, dah btol2 kuat. alih2 sebab tak tahan dugaan punya pasal..hah! rasakan kelazatannya sekarang..

ok2 .. tanak ckp panjang lagi.aku mau bandage kan ati sekejap. nanti kalo aku dah ok, aku hapdet yer. biasa la nih, penyakit pompuan yang sedang putus cinta.. (cis! macam sedih plak)

No comments:

Post a Comment