Tuesday, July 28, 2009

apakah aku berkawan dgn katak?

sejak sejak dua menjak ni, aku banyak plak ter miss berita2 hot dan sensasi.. Orang tau ari ni, tp aku 2 ari selepas tu baru la tau..bila aku nak je bukak cerita pasal news yang br sampai ke cuping telinga ng orang (bajet tuh berita hot la konon) len, mamposs kena gelak free jer..

nih antara news2 yang aku terlepas sampai ke garisan penamat dlm kotak pemikiran aku :-
  1. Arwah Yasmin Ahmad koma - aku dpt berita agak lambat la.sehari lepas kejadian
  2. Arwah Yasmin Ahmad meninggal dunia - yang ni lagi la sedih. Lansung xtau. Tau pon masa adek aku cakap.
  3. Maktab Perguruan Sultan Mizan kna tutup sbb H1N1 - aku tau pon sebab x nampak batang idung 6 org cikgu praktikal dr maktab tu kat skolah
  4. Kes kecurian di Besut - aku baru jer tau dr mimi dlm facebook td.Tu pon xtau berita pnoh

Apa nak jadi la ng aku nih..Xtau berita lansung. Newspaper x penah nak beli, berita bukan nak tgk, asyik layan detective conan jer..kat skolah terperap kat bilik pemulihan dengann budak2 tak reti membaca.. memang la katak di bawah tempurung.

No comments:

Post a Comment