Monday, December 21, 2009

21 dec?


terima kasih untuk kawan2 yang bersusah payah untuk kek ini. Bila masa korang berpakat ye? pdahal sepanjang arini kita bersama jer? x penah pon berpisah. owh ha !! kecuali masa tu aku kat kaunter bayar duet.ooo, masa ni ya korang plan senyap2?
tp saya x terkejut pon kan? terer x? terer x? malas nk buat2 terkejut sampai pengsan sbb da tgk lini kuar kete pgang kek so dlm otak mmg da pk da ; "ape la budak2 ni nk buat dajal kt aku". wohoh, xde la, mmg agak surprise pon smpai xtau nak senyum ke, nak nangis ke, nak meraung ke. tp baiyah dah tolong menjerit untuk aku, kira menjadi la planning korang tu.
by the way, kek ni mmg sedap. pandai plak dalini ni pilih kek coklat, peveret tu. huh, dah lama x celebrate birthday. korang2 da buat saya terharu plak. makin sedih la nk berpisah jauh2 ng korang2 nti. :(.. dah tader la kawan2 lepak n gossip beramai2..
Terima kasih skali lagi untuk yaya roslan, wan dalini, baiyah wahi, fazlina dan jugak nurehan syamimi. terima kasih daun keladi, tahun depan celebrate lagi. saya sayang korang semua. kawan sampai mati ye. saya mesti merindui korang semua nanti. waaa !~ to baiyah, thanks blanja sme makan2 td. to sape2 yang kuar duet untuk bli kek, thanks a lot !


No comments:

Post a Comment