Saturday, June 27, 2009

miss dia!

dear sadness..



DIA ?


siapakah itu.. ?

tuhhh haaaa ... yang pakai tudung kaler ungu.. eh, cantik kan org yg pakai tudung kaler pink tu?

kat dorang berdua ni pon miss jugak.. opss, diorang x penah pon kapel..yang laki tu masih single.

dorang berdua yg kat depan ni pon xpenah kapel.. lelaki tu pon masih mencari..tp, kakak itu dah berpunya .. abang ali xpdc tu ensem tau, pandai main futsal jgk..

si baju biru ni adalah 'bos' yang paling aku hormati. Selain drpd sangat bijak dan hensem,dia jugak pandai main gitar.. ( encik, saya punya gitar mana?)..he's a gud guy!! kalo saya boleh mengundi untuk org yg plg berbakat dan bijaksana, my vote goes to him..! Tp malangnya dia sudah berpunya.. :~

Entri ni buat aku sangat sedih.. kalo diberi kan 2 pilihan.. untuk pilihan pertama, aku akan pilih untuk tidak bekerja di sana.. Sebabnya, aaahhhh, xde sebab2..! (skrg ni aku dh x leh nak share ape2 ng org.semua x leh dipercayai).. dan untuk pilihan kedua, aku akan pilih untuk tidak brenti keje.. eh, x leh jugak.. boleh dengan syarat aku kena jaga hati dan perasaan..

so, they are the members of LWC Architect, Kuala Terengganu..

(Credit to as, arif, keri, sara, kak aini, kak za dan abdul rahim)




No comments:

Post a Comment