Monday, June 22, 2009

Benda yg aku wajib buat

dear sadness..


ini adalah beberapa benda yang harus.wajib.perlu aku buat..xde sunat2 dah :

1 ) new facebook account
* aku tidak mau lg bersemuka dengan sume muka-talam,penjaga-tepi-kain-org-tegar.*
* aku akan lebih berhati2 dlm meng'approve' fren request selepas ini *
2 ) menghentikan perkhidmatan maxis
* aku skrg bergelar petani moden.aku mungkin tiada masa untuk membayar bil *
* aku terpaksa kembali kepada perkhidmatan prepaid celcom *
3 ) mengemas kini resume
* tanaman anggur akan dibeli org.aku perlu merantau untuk mencari ladang baru*
4 ) melupakan terus laksamana-jali
* alaaa, ni yg x berapa nk berjaya.. tp sedang mencuba *


Hutang yang perlu dibereskan :-
1 ) Mc yan - rm 100
2 ) Laksamana-jali - rm 154
3 ) Broadband - rm 50 + rm 68
4 ) Maxis - rm 150 +-

banyak sioooottt benda aku nk kena buat ni..!! ah, malas..jom tido..

No comments:

Post a Comment