Friday, December 10, 2010

alhamdulillah..

alhamdulillah.. da check da result !! hepi sangat.. sebab subjek yang lecturer aku ckp aku failed tu sbnarnya aku x failed.. eheh..walaupon dapat c+.. redha saja.. tu lg baek dr failed okeh.. tp kan, sebab dapat c+, so pointer aku agak la mengecewakan.. eh eh, bersyukur saja.. Nie la officially result yg aku dpt..

Arabic Language II : A-
Business & Pro. Communication : A-
Building Science & Engineering II : A
Production Management : A
Building Law : B+
Contract Administration : B+
Construction Technology II : C+

Grade Point Average : 3.45

adeh laa.. kalo dua2 subjek Law tuh aku dapat A.. mesti da dapat dekan kn..? kan? takper la ape nak buat.. studi sampai stakat tuh je.. Yg C+ tuh xtau cmne nak buat.. Last sem dpt B+, sem ni turun jd C+.. xkan next sem nak jd D+ kot.. aaaaaa !! no no.. Pastu subjek Building Science tu last sem dapat C..alhamdulillah sem ni dapat A.. arap2 nya kekal la smpai sem 4 yer.. Arabic tu dh beku kot.. dua2 sem dapat A-.. xde tokoh nk jd org arab la ana nih..

apa2 pon.. abis sudah dua sem.. ade lagi dua sem.. semoga aku sentiasa sukses dalam cita-cita dan juga cinta..erk, cinta ? dush dush...


atikecil : bz sgt kamarulazlan neh.. betapa aku rindu dia !!!

atikecil2 : apesal perenggan first akan jd tulisan len eh? xpaham..

No comments:

Post a Comment