Wednesday, December 8, 2010

bro, tlg paham bahasa..

tadi.. my adek bgtau yg aritu ader seseorg called dia and asked for my phone number.. tp dia pkai no umah.. 03 ape2 tah.. memang sial la sape yang call tuh.. macam la aku ni biol sangat smpaikan tatau sape kau tuh kn..? x payah la bro nk susah payah cmtu skali.. dah kalo aku tanak kasi ko tau no aku, maknanya aku tanak ko msg2 ng aku la.. ape hal la ko ni susah sgt nk paham.. jgn sampai aku maen kasar hokey.. jgn kacau family aku.. jgn libatkan org2 yg aku sayang dlm hal remeh temeh kau nih..

haih.. aku baru jer berazam tanak sumpah seranah org dlm blog nih tp nmpak gaya kau dah cabar kesabaran aku.. behave bro..behave..

elok2 aku masih anggap kau ni kawan.. jgn kau buat hal.. aku anggap ko kawan saja ok..KAWAN !..

tak perlu la nak lebih2.. hmm.. keterlaluan tak kalo aku cakap aku x suka kau? bukan la.. mksudnya aku xde ape2 feeling towards u.. bape kali nak cakap neh.. aku sudah punya calon sdri.. aku setia hokey..aku setia ng hati aku..

so kalo boleh, stop la buat perkara2 x senonoh tu ye.. sesak nafas aku neh ! bagi la aku peluang nak idup bebas.. aku x kacau kau pon kan..? sudah2 la tu.. x payah susah2.. puhhhlease !

No comments:

Post a Comment