Tuesday, December 7, 2010

peminat tdk berdaftar

oi lelaki misteri..
apsal ko add aku dlm fb ?
aku x knal kau..
wpun nama kau sama wif pakwe dlu..
tp kau bukan pakwe aku..

* diam

oi lelaki misteri..
tatktik kau da lapok la..
tu je cara kau pikat aku..?

*ketawa

oi lelaki misteri..
aku laen..
x sama wif mne2 pompuan ..
lupakan la niat tu..
aku tdk berkenan..
aku da punya calon..
siapa?
itu ati aku..
tidak perlu kau tau..
bukan..?

oi lelaki misteri..
kau da tau apa jwpan aku kn..?
aku tidak berminat..
untuk kenal kau byk2..
berkawan..?
mebi boley..
tp..
tidak perlu nombor enset aku..
tidak perlu mintak pic aku..
tidak perlu mesej fb aku..
tidak perlu sume itu..
aku tidak delete kau pn da kira baek..
baek kau pk..
sebelom aku block kau..

aku la permaisuri block..
rmai suda mnjadi buruan..
kau jua..

selamat berambus..
aku mau bermimpi..

No comments:

Post a Comment