Wednesday, December 29, 2010

misteri no 2

tadi kan tadi kan..ade fon call.. tatau dr sape, so aku yg jnis men redah je trus la angkat..
_________________________________________________________

dia : elo, boley ckp n eli?

aku : yup, speaking.. (skali kuar omputih plak)

dia : sy az***n. boley x if nk knal eli ni?

aku : ape nama td? az***n ek? apesal nk knal2 plak ni? boley jer, sy pon byk soalan nk tnya

dia : nk tnya apa ye? kalo boley, sy jawab..

aku : mana amek no sy ni? br je sy tukar no baru, da ada alien2 dtg..

dia : dlm mimpi td, tibe2 je kuar no awk..

aku : bijak mimpi awk tu. apesal x mintak no ekor je trus? sori la ye, x berminat nk bkenalan

dia : pls cik eli, sy btol2 nk knal .. niat sy ikhlas.. sy nk berkawan. awk blja cnstruction kt uitm?

aku : x la, sy kje .. kt bilik mayat hospital klang.. sy xpndai construction2 ni,post-mortem sy tau..

dia : oo ye ke? post-mortem mncabar tu..sy suka..

aku : ok la ye, ade kje.. cuba tukar no sy tu ng no len..pompuan tu mebi nk brkenalan ng awk. bye

klik..
_____________________________________________________________

ape punya asbestos la mamat tu.. apa? dlm mimpi dia tu siap mention nama n tmpat blaja aku ke? terlampau bijak la kalo itu mcm.. aku pon nak oi.. x abis smpai situ, dia da stat men sms2 da.. yang x tahan nyer.. siap mms gmbar n biodata kot.. Umo 42, seswai la ng mbar mms 2 .. errk, asik2 or tua je nk bkenalan ni.. konfem2 la suami org lg..

muka aku ni layak utk org tua2 je ke? x kan kot.. x nak laa...sape2 yg rs nk kenakan aku tu, lupakan je la labu..

1 comment: